Biljett, eller kontaktlinser?

Nu börjar jag märka att pengarna på kontot snart är slut... Om ett par veckor kommer dessutom mina nya kontaktlinser - 1600kr kommer det att gå på! Så nu måste jag ju på något sätt få fram de pengarna...
Jag har ju "lämnat tillbaks" biljetten för konserten i Oslo som blev inställd, så förhoppningsvis får jag de hundralapparna om inte alltför lång tid. Sedan är frågan - ska jag lämna tillbaks biljetten för den inställda konserten i Stockholm och få tillbaks de 300kr, eller ska jag leta pengar någon annanstans och ha kvar biljetten som "minne"?
Jag vet att jag låter patetisk, och det är jag ju också, men tanken på att de kommer att riva sönder biljetten är fruktansvärd... Biljetten som skulle ha låtit mig se TH i Stockholm, om nu konserten blivit av. Jaja, jag har fortfarande några dagar på mig att fundera.
Och nu är det verkligen dags att jag sätter mig ner och gör upp någon slags budget, annars kommer jag att vara pank före sommaren!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Jaa.. självklart har jag sett de :) helt underbart vacker är han!

2008-05-01 @ 22:41:20
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Viktoria

Du ska HELT KLART lämna tillbaka biljetter! Det är 300kr Mirjam. 300! Är en liten papperlapp värd det? Jag är inte den som inte förstår vad det är att vara ett fan och vilja ha allt allt, det vet du nog, men min gräns går verkligen strax innan en konsertbiljett till en konsert som inte blev av och som det är möjligt att få pengarna tillbaka för.

2008-05-03 @ 10:51:23
URL: http://wickit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0