Dagens horoskop

Jag har bestämt mig för att inte bara lägga upp mitt eget horoskop, utan jag lägger upp alla tolv. Det kanske blir lite roligare för er som tittar in här. =)

Vattumannen (mitt eget)
Det kan råda en förvirrad stämning på hemmaplan. Ni ser ändå ut att ro ett projekt i hamn nu.

Övriga stjärntecken

Väduren
En diskussion om pengar kan kännas förvirrande. Senare under dagen är du mer säker på din sak.

Oxen
Du kommer inte riktigt överens med föräldrar och chefer. Allt ordnar dock upp sig under dagen.

Tvillingarna
Nånting kan vara höljt i ett dunkel i dag. Du vet inte åt vilket håll du ska vända dig. Det ordnar sig.

Kräftan
Oroa dig inte om du inte kommer överens med andra i dag. Du förstår snart vad du måste göra.

Lejonet
Gå varligt fram när du pratar med chefer, föräldrar och lärare. Lova inget som du inte kan hålla.

Jungfrun
Nånting kan vara osäkert i samband med en resa. Prata med vänner och bekanta. Det hjälper.

Vågen
Fatta inga viktiga beslut i frågor som rör gemensam egendom, försäkringar, skulder eller ett arv.

Skorpionen
Var tydlig i kommunikationen med föräldrar och nära vänner i dag. En resa ser mycket lovande ut!

Skytten
Var försiktig så det inte inträffar nånting på jobbet i dag. Tacka ja till hjälp och stöd från andra.

Stenbocken
Föräldrar får vara rädda om barn. Håll ögonen öppna. Kärleken, nöjen och idrott känns kul nu!

Fiskarna
Någon kanske tänjer på sanningen i dag. Var försiktig. Dina ord väger tungt i vissa sammanhang.


Tja, jag kan inte riktigt förstå mitt eget horoskop för idag. Får väl se om det händer något under dagen som får horoskopet att bli mer begripligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0