Nedräkningen har börjat

37 minuter kvar tills lektionen slutar. Sedan bär det äntligen av hemåt! Har suttit instängd här i datasalen från klockan 9 imorse, trots att det är sommar ute och jag inte vill sitta här inne. (Ja, jag sa just att jag inte vill sitta framför datorn. Nej, jag är inte sjuk.)

36 minuter kvar. Jag undrar vad det blir till middag idag. Förhoppningsvis slipper jag laga till den, jag orkar verkligen inte det idag.

35 minuter kvar. Sitter och laddar för några timmars fanfiction-läsande. Städandet fortsätter ikväll efter middagen. Har väl en fjärdedel kvar nu.

34 minuter kvar. I veckans BRAVO är det tydligen en intervju med bara Georg och Gustav. Yay! Synd att Bill var tvungen att bli riktigt sjuk innan tidningarna kom på att man kan intervjua någon annan i bandet än sångaren...

33 minuter kvar. Jag har inte köpt förra veckans BRAVO än. Och jag har inga pengar att köpa den för just nu heller.. Får bli en annan dag.

32 minuter kvar. Tiden går ju faktiskt snabbare nu än innan jag började skriva den här nedräkningen.

31 minuter kvar. Den här lektionen skulle vara roligare om vi hade en intressantare lärare... Jaja, inte så mycket att göra åt den saken. Jag lyssnar i alla fall på vad han säger.

30 minuter kvar. Vad skönt det skulle vara med en långpromenad ikväll när jag kommer hem! Men någon tid till det finns tyvärr inte. Men kanske någon gång under dagen imorgon, jag har för mig att jag inte har några lektioner då. *yay*

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Medverka gärna i min tävling jag håller i just nu, där kan du vinna ett unikt armband:
http://jsomijulia.blogg.se/1208862139_vinn.html

2008-04-22 @ 19:14:47
URL: http://www.jsomijulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0