"Och än en gång blev det morgon..."

Men det känns som att natten var alldeles för kort. Tror jag somnade mitt i en fanfic... Inte för att den var tråkig, tvärtom är fanficarna i mitt forum välskrivna. Utan det var antagligen för att jag suttit och jobbat med det från kl 21 ungefär, fram till vad nu klockan var, 3 kanske? Eller halv fyra till och med. Jag vet inte säkert.

Idag har jag heldag i plugget. Jobbigt. Ska ändå försöka bli klar med fanficarna - vilket jag tror jag kommer lyckas med.Yay!

Jag ska ta med mig boken jag fick hem igår, Tokio Hotel - So laut du kannst. Det ska bli intressant att läsa boken som är så pass känd bland TH-fans. Om jag minns rätt, så nämner de även något om Sverige i boken (Bill och Tom var ju på semester här när de var små). Vi får se! Tänker börja läsa den på lunchen.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 09:27:00
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Petra

Hej!
Jag vara bara inne och kikade lite på din sida. Artig som man är så lämnar man ju ett avtryck. :) /Petra

2008-04-27 @ 01:20:27
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0