Snart sängdags tror jag

Börjar känna mig rätt trött nu, borde väl lägga mig innan jag somnar här i soffan (igen)... Ska se hur jag klarade av dagens att-göra-lista.

[ ] Hjälpa en kompis med hennes blogg
[x] Kolla på en informationsfilm från ett företag där jag sökt jobb
[x] Lägga upp foton från Backstreet Boys-konserten
[x] Betala för några saker jag vunnit på eBay
[x] Föreläsning mellan kl 13-16
[ ] Posta några affischer jag sålt

Rätt så bra, va? Min kompis och jag kom överrens om att fixa bloggen en annan dag. Så det är egentligen en parentes omkring den raden.

Imorgon har jag ingen lektion, härligt att vara hemma! Tyvärr måste jag nog börja plugga till tentan snart, den är 10 maj... Alltså har jag bara tre veckor på mig att plugga! Hjälp!!

Kommentarer
Postat av: jessica

kolla gärna in på min blogg och känn dej som hemma. sov så gott puss♥

2008-04-16 @ 23:38:22
URL: http://jessicasellgren.blogg.se
Postat av: Kimo

Tre veckor? Haha, vilken lyx! Själv brukar jag börja tre dagar innan. ;)

2008-04-17 @ 10:53:46
URL: http://kimeo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0