Valborgsmässoafton

Ikväll var det klassfest, men själv stannade jag hemma. Familjemiddag, och vi bjöd hit farmor och farfar också. Årets första grillmiddag! :D Grillspett med korv, köttbullar, kyckling, fläskfilé, och något annat kött. Syrrans potatissallad. Någon slags grönsakspaj med fetaost i (jag älskar fetaost!). Mhmmm, det var verkligen gott! Tyvärr åt jag en liten aning för mycket, vilket är lätt hänt när vi grillar... Det är ju så gott!

Sedan satt vi alla och pratade om det ena och det andra, tittade på foton från gammelmormors begravning, och därefter gick farföräldrarna hem till sig, och vi satte oss framför tv:n med te och fruktkarameller. Det är länge sedan jag hade en så lugn och avkopplande kväll, det var riktigt skönt.

Nu blir det väl lite surfande och lite grejande vid datorn innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack! Lycka till du med :o)

2008-05-01 @ 11:33:17
URL: http://metrobloggen.se/fitnesslina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0