Tokio Hotel - live i Bryssel

Som en del av er redan vet, så var jag i Bryssel och såg Tokio Hotel - första konserten på nya turnén! Och den var helt fantastisk - snygg ny scen, bra setlist, alla fyra verkade jätteglada att äntligen vara ute på europaturné igen. Och så fick vi se Gustavs senaste tatuering - en fallande stjärna på höger underarm. Inte skitsnygg (enligt mig), men om han gillar den, så.
Det enda jag blev lite besviken över var att de spelade så många av låtarna på engelska - hallå, vi kan de tyska låtarna, varför kämpar ni med engelska? Jaja, det var en underbar show i alla fall. Berättar mer om den senare kanske, lite bilder kommer iallafall att dyka upp. Och hela konsertrapporten kommer att dyka upp på Tokio-Hotel.se.

Här kommer min video från "Geh" - ja det är hela låten. =)


Kommentarer
Postat av: Kimo

Underbar låt. :) Haha, jag gillar hur alla börjar vråla extra mycket när Bill kommer upp i närbild på storbildsskärmen. X)

Du måste lova att ta många videos och bilder under konserten i Stockholm. Jag kommer att vilja se så mycket som möjligt därifrån, nu när jag själv inte kan gå ... :'(

2008-03-17 @ 17:14:43
URL: http://kimeo.blogg.se
Postat av: Ena

Heeeeej Mirre! Visste inte att du också hade en blogg! Coolt! :)

2008-03-18 @ 22:57:56
URL: http://irc.blogg.se
Postat av: Klara

Ahhh så underbart!

2008-04-21 @ 11:48:46
URL: http://klarabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0